Wiadomości branżowe

15 marca ? Międzynarodowy Dzień Konsumenta: Specjalny czat ze specjalistami ds. żywienia Nestlé

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Konsumenta 15 marca 2008 r. Nestlé zaprasza do udziału w internetowym czacie ze specjalistami ds. żywienia. Pytania dotyczące właściwego żywienia, zbilansowej diety oraz produktów Nestlé będzie można zadawać w godzinach 10:00-13:00 na stronie

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Konsumenta 15 marca 2008 r. Nestlé zaprasza do udziału w internetowym czacie ze specjalistami ds. żywienia. Pytania dotyczące właściwego żywienia, zbilansowej diety oraz produktów Nestlé będzie można zadawać w godzinach 10:00-13:00 na stronie http://www.nestle.pl/chat

Komponowanie zbilansowanej diety nie jest trudne, ale może rodzić wątpliwości. Stąd pomysł, aby właśnie w Dzień Konsumenta dać możliwość porozmawiania z ekspertami, wszystkim tym, którzy chcą skorzystać z darmowej porady w kwestiach żywienia lub zdobyć dodatkowe informacje nt. produktów Nestlé. Jak podkreśla Blanka Mellova, szefowa Serwisu Konsumenta w Nestlé Polska, „chcemy być wiarygodnym partnerem żywieniowym dla naszych konsumentów. Swoją radą i wiedzą służymy im w naszej codziennej pracy. W Dniu Konsumenta chcieliśmy jednak zaproponować coś nowego. Stąd pomysł na czat. A ponieważ znamienita większość wszystkich kontaktów konsumenckich dotyczy kwestii właściwego odżywiania się, zdecydowaliśmy, że właśnie ten temat będzie na czacie wiodący. Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa.”

W Polsce Serwis Konsumenta funkcjonuje już 11 lat. Dział ten z jednej strony stanowi centrum dowodzenia relacjami z konsumentami, z drugiej zaś, to skarbnica wiedzy o firmie i oferowanych przez nią produktach. Codziennie z Serwisem kontaktuje się blisko 150 osób poszukujących różnorodnych informacji. Dzięki tym kontaktom dowiadujemy się wiele o oczekiwaniach konsumentów i ich opiniach o naszych produktach. Dostajemy mnóstwo podpowiedzi, jak się rozwijać oraz jak sprostać rynkowym zapotrzebowaniom. Ta wiedza przekazywana jest pracownikom innych działów naszej firmy.

Konsumenci mogą kontaktować się z Nestlé za pomocą sześciu infolinii, poprzez Internet, oraz tradycyjnie – drogą pocztową. Najchętniej korzystają z telefonu (w 2008 roku około 70% proc.). Z roku na rok przybywa jednak konsumentów komunikujących się przez Internet. Listy stanowią zaledwie kilka procent wszystkich kontaktów. W 2008 roku swoje uwagi, sugestie i pytania dotyczące naszych produktów zechciało nam przekazać ponad 30 tys. osób. Wśród nich bardzo wymagającą grupą są rodzice małych dzieci, którzy pytają zarówno o szczegóły dotyczące naszych produktów, jak i porady w kwestii żywienia.

A to już wiesz?  Imago PR odpowiedzialne za relacje z mediami podczas największego wydarzenia IT 2005 roku w Polsce - 17. Międzynarodowej Olimpiady Informatycznej

W tym roku, właśnie w trosce o zdrowie małych pociech, uruchomiliśmy dodatkowo telefoniczne dyżury lekarzy – pediatrów, podczas których rodzice mogą zadawać specjalistyczne pytania. Poza tym, konsumenci najczęściej zainteresowani są promocjami, działaniami dot. marketingu bezpośredniego oraz informacjami nt. produktów. Serwis Konsumenta umożliwia bardzo kompetentną i szybką reakcję na wszelkiego rodzaju reklamacje, co jest gwarancją dobrych relacji z konsumentami.

Firma Nestlé przykładają ogromną wagę do kontaktów z konsumentami. Wymagają one szczególnego zaangażowania i ogromnej wiedzy naszych pracowników. Dlatego poziom ich obsługi jest regularnie sprawdzany przez zewnętrzne firmy tak, aby nieustannie pracować nad jakością świadczonych usług .

Nestlé jako jedna z pierwszych firm na świecie uruchomiła Serwis Konsumenta, by budować i pielęgnować kontakty między firmą a jej konsumentami. Pierwszy z nich powstał w Stanach Zjednoczonych w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Działalność tego działu okazała się dużym sukcesem. Obecnie na świecie istnieje 78 działów Serwisu Konsumenta Nestlé. Każdy z nich rozwija się zgodnie z potrzebami lokalnych rynków, ze szczególnym uwzględnieniem upodobań mieszkańców i specyfiki danego kraju.

Infolinie Nestlé w Polsce

0800 161 666

Winiary

połączenie bezpłatne

0800 174 902

Nestlé

połączenie bezpłatne

0800 111 755

Nestlé Professional

połączenie bezpłatne

0801 315 005

Nestlé Purina

opłata jak za połączenie lokalne

0801 361 391

Nestlé Waters

opłata jak za połączenie lokalne

0801 333 000

Centrum Informacji dla Rodziców

opłata jak za połączenie lokalne

Konsumenci w prosty i łatwy sposób mogą kontaktować się z nami za pomocą infolinii Nestlé, Ich numery widnieją na wszystkich opakowaniach produktów Nestlé w ramach unikalnego systemu informacji o właściwościach odżywczych produktu – KOMPASU ŻYWIENIOWEGO®.

 

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy