Wiadomości branżowe

Headlines Porter Novelli dla La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique

Agencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z liderem dermokosmetyków, La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, w ramach kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”. Celem projektu jest poszerzenie wiedzy Polaków na temat czerniaka i zachęcenie do systematycznej profilaktyki. Zadaniem Agencji było stworzenie nowej koncepcji dla realizowanego od 5 lat programu Euromelanoma Day. Partnerem akcji jest Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.- Podjęliśmy współpracę z agencją Headlines Porter Novelli, ponieważ posiada bogate doświadczenie w projektowaniu kampanii profilaktyki nowotworowej. Liczymy, że nasza akcja „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem” przyczyni się do zwiększenia świadomości społecznej na temat nowotworów skóry i zachęci Polaków do regularnych badań, gdyż czerniak złośliwy zdiagnozowany odpowiednio wcześnie jest w 90-proc. wyleczalny  – mówi Dorota Czekaj, Dyrektor marki La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique. Istotnym elementem kampanii będzie nowa strona internetowa www.badajznamiona.pl, na której będzie można dowiedzieć się więcej o profilaktyce czerniaka oraz wyszukać dane teleadresowe

Agencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z liderem dermokosmetyków, La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, w ramach kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”. Celem projektu jest poszerzenie wiedzy Polaków na temat czerniaka i zachęcenie do systematycznej profilaktyki. Zadaniem Agencji było stworzenie nowej koncepcji dla realizowanego od 5 lat programu Euromelanoma Day. Partnerem akcji jest Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

– Podjęliśmy współpracę z agencją Headlines Porter Novelli, ponieważ posiada bogate doświadczenie w projektowaniu kampanii profilaktyki nowotworowej. Liczymy, że nasza akcja „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem” przyczyni się do zwiększenia świadomości społecznej na temat nowotworów skóry i zachęci Polaków do regularnych badań, gdyż czerniak złośliwy zdiagnozowany odpowiednio wcześnie jest w 90-proc. wyleczalny  – mówi Dorota Czekaj, Dyrektor marki La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique.

Istotnym elementem kampanii będzie nowa strona internetowa www.badajznamiona.pl, na której będzie można dowiedzieć się więcej o profilaktyce czerniaka oraz wyszukać dane teleadresowe gabinetów i klinik dermatologicznych biorących udział w akcji, w których będzie można bezpłatnie przebadać znamiona w ogólnopolski Dzień Walki z Czerniakiem, tj. 27 kwietnia.

Do portfolio projektów agencji Headlines Porter Novelli  należy m.in. kampania  „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”. Najważniejszym rezultatem tej akcji jest wzrost świadomości na temat choroby i wirusa HPV. Problem, który wcześniej nie był nigdy komunikowany w Polsce, przestał być tematem tabu wśród społeczeństwa – aż 97-proc. Polaków wie, czym jest rak szyjki macicy, a tysiące polskich kobiet wykonało badania profilaktyczne.

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Stop pedofilom - rusza nowa kampania społeczna

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy