Wielkanocne baranki, zajączki oraz kurczaki to tylko niektórzy mieszkańcy wielkanocnej internetowej planety stworzonej przez markę WINIARY. Zwierzęta żyjące w świątecznym serwisie www.PlanetaWielkanocna.pl, zachęcają internautów do zabawy i umilają czas świątecznych przygotowań. Serwis stanowi źródło wyśmienitych przepisów na świąteczne potrawy oraz zawiera wiele wiosennych porad. Każdy znajdzie w nim coś dla siebie.
www.PlanetaWielkanocna.pl to serwis poświęcony przygotowaniom do Świąt Wielkanocnych skierowany do osób, które szukają nowych pomysłów kulinarnych lub też mają ochotę oderwać się na chwilę od przedświątecznych obowiązków i zaangażować w internetową zabawę. Serwis uruchomiony został przez markę WINIARY, która chce wspierać swoich konsumentów w przygotowaniach do rodzinnych, wesołych i wiosennych Świąt.
Każdy, kto przybywa na Plantę ma do wypełnienia misję – musi przywieźć na Ziemię trzy pamiątki, które sprawią, że święta będą wyjątkowo udane. Planetę zamieszkują wielkanocne zwierzęta – baranek, zajączek i kurczaczek, które strzegą tradycji wielkanocnej. Aby zdobyć pamiątki trzeba odwiedzić po kolei każdego zwierzaka i wykonać krótkie zadania. Ta zabawa z pewnością spodoba się nie tylko dzieciom!
Na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w przygotowanym przez markę WINIARY konkursie czekają cenne nagrody. Do wygrania są komputery Asus i zestawy akcesoriów kuchennych.
W części serwisu poświęconej kuchni i przedświątecznym przygotowaniom umieszczono liczne przepisy na wielkanocne potrawy oraz jasne i proste opisy ich przyrządzania.
Przepisy kulinarne na wielkanocne potrawy oraz prezentację produktów wykorzystywanych podczas przedświątecznych przygotowań można znaleźć również na stronie www.winiary.pl.
–Wielkanocny serwis WINIARY uruchomiliśmy już po raz szósty. Co roku wzrasta liczba internautów odwiedzających naszą stronę i korzystających z przygotowanych dla nich atrakcji. Marka WINIARY stara się rokrocznie swój serwis jak najbardziej uatrakcyjnić.– mówi Agnieszka Bukwa, Consumer Services Specialist w Nestlé Polska.
Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl. Kampania reklamowa informująca o serwisie i zachęcająca do jego odwiedzenia prowadzona jest w Internecie. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Mediaedge:CIA.