Wiadomości branżowe

Rusza śląska odsłona kampanii społecznej “Nasze dzieci w sieci”

14 listopada o godzinie 15.30 w Hali Kompleksu Sportowego "Michał" w Siemianowicach Śląskich - Michałkowicach odbędzie się wyjątkowe spotkanie, podczas którego opowiemy jak prowadzić i chronić dzieci w świecie Internetu. Serdecznie zapraszamy rodziców wraz z dziećmi, nauczycieli oraz wszystkich, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo dzieci w wirtualnej rzeczywistości.Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Fundacji Kidprotect.pl oraz  firmy MMJ. Udział w spotkaniu zapowiedział Prezydent Miasta Siemianowic Śląskich, Pan Jacek Guzy.Atrakcją będzie występ Zespołu Teatralnego "Małe Duszki" ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Siemianowicach Śląskich. Rozstrzygnięty zostanie również konkurs plastyczny pod tytułem "Nasze dzieci w sieci".Patronat honorowy nad śląską edycją kampanii "Nasze dzieci w sieci" objął Prezydent Miasta Siemianowic Śląskich. Upominki dla laureatów konkursu ufundowałi: Urząd Miasta Siemianowic Śląskich oraz firmy: MMJ, Action i GTS.Ogólnopolską kampanię społeczną "Nasze dzieci w sieci", z udziałem kilkudziesięciu  znanych osób ze świata polityki i mediów, organizują Fundacja Kidprotect.pl oraz 

14 listopada o godzinie 15.30 w Hali Kompleksu Sportowego “Michał” w Siemianowicach Śląskich – Michałkowicach odbędzie się wyjątkowe spotkanie, podczas którego opowiemy jak prowadzić i chronić dzieci w świecie Internetu. Serdecznie zapraszamy rodziców wraz z dziećmi, nauczycieli oraz wszystkich, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo dzieci w wirtualnej rzeczywistości.

Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Fundacji Kidprotect.pl oraz  firmy MMJ. Udział w spotkaniu zapowiedział Prezydent Miasta Siemianowic Śląskich, Pan Jacek Guzy.

Atrakcją będzie występ Zespołu Teatralnego “Małe Duszki” ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Siemianowicach Śląskich. Rozstrzygnięty zostanie również konkurs plastyczny pod tytułem “Nasze dzieci w sieci”.

Patronat honorowy nad śląską edycją kampanii “Nasze dzieci w sieci” objął Prezydent Miasta Siemianowic Śląskich. Upominki dla laureatów konkursu ufundowałi: Urząd Miasta Siemianowic Śląskich oraz firmy: MMJ, Action i GTS.

Ogólnopolską kampanię społeczną “Nasze dzieci w sieci”, z udziałem kilkudziesięciu  znanych osób ze świata polityki i mediów, organizują Fundacja Kidprotect.pl oraz  firma MMJ. Patronat honorowy nad ogólnopolską kampanią społeczną “Nasze dzieci w sieci” objęli Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak oraz Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania Elżbieta Radziszewska. Kampania jest prowadzona w ramach projektu Fundacji wpisanego do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem bezpieczniej“. Partnerami kampanii są Allegro, Orange (grupa TP) i F-Secure, a partnerem technicznym – 4Wall Studio. Kampanię przygotowała za darmo firma Samolot.TV. Udział aktorów zapewnił Związek Artystów Scen Polskich. Informacje na temat kampanii znajdują się na stronie www.naszedzieciwsieci.org .

Źródło Fundacja Kidprotect.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  MdM się zmienia, ale problemy pozostają

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy